سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار دختران و بانوان

پمپ پنتاکس در 5 کلمه IN FIVE WORDS PENTAX | نمایندگی پمپ پنتاکس نوریپمپ پنتاکس | اجرای لوله کشی ساختمان


 

  • پمپ پنتاکس در 5 کلمه IN FIVE WORDS PENTAX | نمایندگی پمپ پنتاکس نوریپمپ پنتاکس | اجرای لوله کشی ساختمان

    پمپ پنتاکس در 5 کلمه IN FIVE WORDS PENTAX 

    پمپ پنتاکس در 5 کلمه IN FIVE WORDS PENTAX در آموزش پمپ پنتاکس از گروه تاسیسات نوری. در مباحث قبلی در رابطه با شرکت و سازمان و اهداف پمپ پنتاکس توسط متخصصان فروشگاه و گروه تاسیساتی نوری صحبت شد. از سری مباحث آموزشی آموزش پمپ پنتاکس ، امروز به نکته جدیدی خواهیم پرداخت و آن را بررسی می‌کنیم. پمپ پنتاکس در 5 کلمه قابل بیان است که آن را خواهید خواند.

    پمپ پنتاکس در 5 کلمه

    1- قابل اطمینان RELIABILITY

    انتخاب پنتاکس به معنای انتخاب ایمنی در هر مرحله عملیاتی است. پنتاکس موفقیت خود را مدیون بیش از 25 سال تجربه در بازار بین المللی پمپ های برقی هیدرولیک است. دائماً برای برآورده کردن نیازهای مشتری با رویکرد حرفه ای و روحیه نوآوری آماده است.

    پنتاکس خود را از طریق 5 مفهوم توصیف می کند: 5 اصل پنتاکس. هر یک نمایانگر یک نقطه قوت ، ارزشی است که شرکت به آن افتخار می کند.

    پنتاکس نشان دهنده قابلیت اطمینان برای مشتریان و احترام به همکاران ، هر روز است. این فرایندهای تولید پویا و سیستمهای توزیع انعطاف پذیر را پوشش می دهد که کره زمین را پوشش می دهد. مدام بر نیازهای بازار متمرکز است. این یک مرجع است که از فعالیتهای کارآفرینی با راه حلهای سفارشی در سطح بین المللی پشتیبانی می کند.

    2- کیفیت QUALITY

    در جایی که کنترل وجود دارد ، قابلیت اطمینان وجود دارد: پایه موفقیت. پنتاکس محصولات خود را به کنترل کیفیت ثابت سوق می دهد: از صدور گواهینامه ، کنترل خط ، تست. همیشه تضمین بهترین ها.

    کنترل خط

    تمام راه حل های Pentax برای آزمایش خطوط تست ضد حریق ، تست های عملکردی ، الکتریکی و هیدرولیکی (غیر تصادفی) انجام می دهند.

    گواهینامه ها

    خط مشی شرکت بر توسعه مداوم کلیه فرایندهای تولید و مدیریت تأمین می شود ، همچنین با هدف حفظ محیط زیست: تعهدی که با معرفی گواهی سیستم های مدیریت کیفیت مطابق با UNI EN ISO 9001 و گواهی سیستم مدیریت محیط زیست در کشور تأیید شود. مطابق با استاندارد UNI EN ISO 14001. علاوه بر این ، برنامه ریزی برای یک سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی در محل کار ، مطابق با استاندارد OHSAS 18001 ، در حال انجام است.

    حوزه های آزمایش ، تحقیق و توسعه

    پنتاکس دو اتاق کاملاً خودکار مجهز به تجهیزات پیشرفته فناوری را برای مطالعه و آزمایش نمونه های جدید طراحی شده ایجاد کرده است. این دستگاه ها را برای تست عملکرد خود ، همچنین در شرایط بسیار پر فشار ، به تست های خاص می گذارد.
    CERTIFICATO UNI EN ISO 9001: 2008

    3- تنوع VARIETY

    بهترین خدمات: طیف گسترده ای از محصولات پنتاکس ، یکی برای هر مورد.

    پنتاکس با یکی از وسیع ترین محصولات موجود در بازار امروز ، افتخارآمیز است که همگی راه حل های باکیفیت برای بخش های داخلی و صنعتی هستند.

    بخش بازرگانی بطور مداوم در جستجوی راه حل های جدید برای مشتریان بالقوه به منظور توسعه و پیش بینی خواسته های آینده فعالیت می کند. طیف وسیعی از محصولات پنتاکس بسیار گسترده است زیرا تلاش می کند متناسب با بخش استفاده و نوع دستگاه متنوع ترین تقاضاها را برآورده کند:

    • زیر آب ،
    • پمپ ،
    • پمپ های سطحی و غیره ،

    برای کلیه بخش های کشاورزی ، عمرانی ، خانگی و صنعتی.

    4- سرعت SPEED

    زمان تحویل بی عیب و نقص

    هر سفارش در زمان مقدماتی ارسال می شود ، زیرا رضایت مشتری اولویت آن است. در نتیجه تجربه خود ، پنتاکس قادر است بلافاصله خود را با موقعیت های متنوع بازار سازگار کند ، بی درنگ سفارشات را ارسال کند و مهلت های بسیار محکمی را برقرار کند.

    نقطه قوت پنتاکس مبتنی بر سازمان است: تولیدی و توزیع کننده. این نرم افزار قادر است زمان تحویل سفارشات را به حداقل برساند ، خود را به سرعت با تغییرات پیش بینی نشده تقاضا تطبیق دهد.

    طیف وسیعی از محصولات با سطح بالای تکنولوژی یکی از وسیع ترین محصولات موجود در بازار است. با این حال ، پنتاکس از تخصص خودداری نمی کند: ارزشی که با تخصص نیروی انسانی تضمین می شود ، یک دارایی غیرقابل انکار شرکت است.

    5- انعطاف پذیری FLEXIBILITY

    پنتاکس گوش می دهد ، تجزیه و تحلیل می کند و کار می کند تا بهترین ها را برای مشتریان خود ارائه دهد.

    متغیرهای چندگانه یک سرویس را بی نقص می سازد:

    • نیازهای مشتری ،
    • منطقه جغرافیایی مورد علاقه ،
    • عوامل جوی و غیره.

    پنتاکس برای هر مورد تحقیقاتی عمیق انجام می دهد ، بهترین راه حل را مشخص می کند و با خیال راحت مداخله می کند.

    تولید بیش از بسیاری از خطوط مونتاژ ، اتمام و آزمایش تکامل می یابد. انعطاف پذیری و تجربه نقش مهمی را برای برآورده کردن نیازهای مشتری به طور مداوم ایفا می کنند ، بنابراین روابط اعتماد با شرکا و تأمین کنندگان را تقویت می کنند. هر خط قادر به سرعت و دقیق فرآیند تولید هر محصولی است.


    مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار رایگان می‌باشد. و تمامی خدمات تاسیسات نوری با 2 سال ضمانت اجرایی به صورت کتبی در قرارداد می‌باشد.


    به طورکلی پمپ دستگاهی است که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی گرفته و آن را به سیالی که از آن عبور می‌نماید منتقل می‌کند. تقسیم‌بندی پمپ‌ها بر اساس عوامل گوناگونی همچون،

    1. نحوه انتقال انرژی به سیال،
    2. نوع سیال،
    3. متریال به کار رفته در ساخت پمپ و …

    صورت می‌گیرد.

    ماموریت پمپ پنتاکس : “ایجاد ارزش هدف اصلی ماست”

    در اکثر منابع و مراجع ترجمه شده در این رابطه، این تقسیم‌بندی‌ها بر اساس مسائل تئوریک و آکادمیک بوده و بیشتر، پمپ‌های سانتریفیوژ مورد توجه بوده‌اند. در بخش مقالات سعی بر این بوده آشنایی مختصری با انواع پمپ‌های موجود در صنایع بر اساس موارد عملی و کاربردی صورت پذیرد.

    “محصولی با کیفیت و قابل دسترسی برای همه” جورجیو پدرولو ، مدیرکل پنتاکس

    در صورت نیاز به انواع پمپ‌های پنتاکس ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان تاسیسات نوری تماس حاصل فرمایید و یا به سایت www.noorihvac.com  مراجعه کنید.

    بهترین‌ها : راه توسعه و پیش‌بینی مناسب سناریوهای آینده.


    استفاده از خدمات متنوع پمپ پنتاکس گروه تاسیسات نوری


    برای بهره‌مندی از خدمات گروه تاسیسات نوری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

    تلفن‌های تماس ما:  02166005215 – 09123996913

    ایمیل: rezanoori1984@gmail.com


ارسال شده در توسط asma rahbar